22.46

En dag där jag bara tänkt på mig själv. Jag sprutar glädje just idag! En sådan bra dag de varit.

Jag tog en shoppingtur på stan med sis. Hittade en del men shoppar resten sen, tar lite åt gången. Ska några nya skor, klänningar och kanske leggins för den här månaden sen kommer mera sen nästa månad :) Men här är resultatet för idag!


Monki

Monki

JC

JC

Lindex

Detta fick jag med mig hem idag :) Oversize top, Spets/lack leggings, kors halsband, spets/tyg linne, genomskinlig shorta. MUSTIGT som fan är de. Sen blir de skor och klänningar mm, vilka presenter jag samlat på mig hittills. Fick en prov burk av make up store för jag funderar på att byta min foundation som är oljig och gå över till den som är matt för den är mer täckande av de lilla rödrosiga som brukar poppa upp i mitt ansikte. Sen blir de lite rött till läpparna.

Nu ska jag längta till imorgon, snabbt möte med coachen sen date med Idah ;) HAHAHA! Nejdå vi ska gå en sväng på stan dåårah sen får vi se vad vi hittar på blir nog lugna puckar och en flaska skumpa kanske!

Hörs & störs snygga läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0