åker hem snart

Jag kan inget annat än att tänka på att jag inte fått tag på min moster så jag vet inte hur jag ska göra nu eller vad jag ska ta mig till. Men som sagt de löser sig men klart man är lite nervös att de ska gå åt helvete med sovplats och sådär, det sista jag vill är att tränga mig på. Men kan heller inte pendla fram och tillbaka varje dag de blir ju närmare kanske 600 kr varje dag...  

BTW arbetsförmedligen är lite KORKADE för man kunde inte ens få ersättning för resan till intervjun och sådär, jag ba ah visst bullsshiet! Dom snackar så mycket skit.. 

Sitter just nu fortfarande hos Idah och jag har inte en ända bild att ge er från helgen men jag tänkte ge er lite tips på kläder och sådär när jag kommer hem sen. Så de är något nytt, kanske blir spännande, vem vet! Men nu ska jag ta de lite lungt och förbereda mig för att gå till bussen & åka hem :) Hörs när jag kommer hem lite senare..

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0