när klockan inte ringer

Ni får ett kort inlägg nu innan jag ska börja tok fixa mig. Vaknade för några sekunder sedan och insåg att min väckarklocka på mobilen nog inte ringt eftersom jag inte va vaken när mamma ringde. Ah inte roligt att försova sig en 30 min så jag får stressa men de får jag väl ta. Nu ska jag alltså klä på mig, sminka mig, fixa håret och kanske hinna med något till magen!

Ah fan känns inte bra de här :( Men hoppas ni får en bättre bra så hörs vi senare ikväll!

Kram kram!!

Kommentarer
Postat av: fanny

lycka till idag! hoppas det går bra för dig :)

2010-11-29 @ 09:25:08
Postat av: Helene Ek

tack så mycket :)du kan nu läsa om hur de gick :)

2010-11-29 @ 23:06:41
URL: http://heleneek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0