tre svar

Test frågestunden :) det blev tre frågor

1. Vad gick du för linje på gymnasiet?

Svar:
Jag gick medieprogrammet :)

2. Har du några syskon?

Svar:
Jajamen, har två större systrar :)

3. Vilka bloggar läser du?

Svar:
Ibland är de många ibland är de bara någon men jag är en trogen läsare på Kissies och Kenzas, gillar att dom är olika i bloggen på ett sätt :)

Om ni har fler frågor är de bara skicka en kommentar att ni vill att jag ska sätta igång frågestunder, sen får man väl se hur många som vill de annars svarar jag på frågor i kommentarsfältet bara :)


Nu ska jag unna mig lite daim glass :) *mmmh* Man lever bara en gång ;)

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du börja jobba imorgon?

2010-11-28 @ 11:15:39
Postat av: Helene Ek

yepp

2010-11-28 @ 17:12:34
URL: http://heleneek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0