00.50

Förlåt att jag inte har bilder från helgen :( jag vill samla på mig lite mer bilder och så men dom bilderna som togs i helgen kanske jag inte borde dela med mig av.

Men i fredags hade vi kul i alla fall.. Vi va först hemma hos Anna :) lite tjej förfest sen gav vi oss av till pluto :) Va inte där så länge.. Sen hamnade vi på donkan och bestämde oss för att släppa loss ordentligt på W&B i alla fall jag haha fyfan :) Gav Ella och Idah ett gott skratt som förlängde deras liv :) Sen drog vi vidare på after party kom väl hem 7-8 på morgonen. Men kvällen slutade helt okej i alla fall. Mycket skratt blev de. Inge mer om de :)

I lördags va jag verkligen inte på topp och inte Idah heller så vi tryckte i oss dagen efter käk sen mådde vi nästan bara skit. Ringde över Gosis och hans kompis Jesper för lite film mys :) Sen när dom drog kollade vi klart på filmen sen gick vi och la oss.

Igår när jag kom fram till hemmaplan va jag bara tvungen att svänga förbi syster & svåger som flyttat hit :) de va trevligt åt en bit mat och hjälpte syster att packa upp lite kläder :) Sen cyklade jag hem frös som en gris så jag gjorde inte så mycket mer.

Idag har jag också bara latat mig.. Kom upp ganska sent sen så däckade jag på soffan igen efter frullen. La mig i ett bad för att jag va så frusen sen hjälpte jag sis att laga mat. Nu så ska jag bädda ner mig i soffan och bara ta de lungt ännu mer. Imorgon har jag möte med coachen får se hur de går vad vi kommer fram till då sen kanske jag ska göra knäck eftersom jag blev så JÄDRANS sugen på de ;)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: djustd

Kikar in...Ha en fin dag, kram! =)

2010-10-19 @ 09:39:03
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0