01.23

Hej på er!

Jag satt igång och gjorde lite knäck idag. Har inte mått nå vidare idag så jag förtjänade lite socker som plåster på såret. Jag har inte gjort något alls idag förutom att göra knäck då. Skulle åkt på möte idag med coachen men gud mådde verkligen dåligt så ringde och bokade om.

Nej nu blir de lite film mys med mig själv. Gud längtar tills jag får pengar och längtar till min födelsedag nu för jag är i ett extremt behov av SHOPPING!!!! Tro mig! Åh gud va jag förtjänar en shoppingrunda eller två eller tre..




Sov så gott alla ni som läger er i tid :)


Kommentarer
Postat av: djustd

Hej! Kläderna är från H&M :) kram!

2010-10-20 @ 22:10:56
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0