18.06

Jag vill verkligen hitta någon som kan designa min blogg :) hoppas någon intresserad ser dehär och känner sig träffad. Jag är verkligen desperat av en förändring, en stor förändring!

Vilken dag alltså... vet inte om den kan bli värre! Som ni vet är de höst och ah höst är HÖST fyfan! De ska va dom där höst lukterna och dom där fina färgen och en jävla massa löv på marken men nej nej nu sätter de igång att börja snöa.. Det va inget som stannade kvar men ändå inte okej att de snöar i OKTOBER!!

Sen klantade jag mig lite men inte jag bör dela med mig av men de löste sig i alla fall. Får se vad som händer imorgon jag funderar på att städa och sen typ rensa lite i min klädkammare, skor, jackor och kläder mm. Mycket snack men liten verkstad men de känns som att jag behöver en höst rensning!

Kanske hittar något fint som ni kanske är intresserade av vad vet jag.. Men ni får ha de så bra i alla fall nu ska fixa & dona lite men vi kanske hörs senare eller imorgon.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0