20.18

Hejhejhej!

Jag mår bättre idag jag ursäktar mig för inlägget igår hade bara mycket känslor som ville ut men nu är de bra igen nu känns de i alla fall bättre. Inte helt okej är de men bättre känns de i alla fall. Jag har tagit tag i sakerna nu. Satt och prata med Idah nyss haha fyfan va vi garva hon är ju bara för skön ibland.

Idag har jag inte gjort så mycket jag va dubbel bokad idag så jag fick avboka ena mötet och imorgon ska jag boka om de när jag vaknar. Sen löstes allt krångel med Arbetsförmedlingen sig så nu är allt i sin ordning och de ska funka nu. Så imorgon ska jag se till att få Försäkringspapprerna underskrivna imorgon. Sen är de inte långt kvar tills jag får mina pengar.

Ikväll är de D.H och C.T :) LÄNGTAR! Ska ni också se på de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0