23.30

Skrev nyss ett inlägg, vet inte om jag ska lägga upp de eller inte vi får se ska verkligen tänka på saken. Inte för att klaga så otroligt mycket men jag mår verkligen inte bra, allt kommer verkligen på samma gång.

Pappa skrämde livet ur mig idag fan! Glömt berätta. Jag stog ute o rökte sen så vände jag mig om och tittade in såg inte så bra men såg iaf att pappa föll från stolen och jag hörde smällen jag kastade ner ciggen i askoppen och tog av mig mina tofflor och kutade in, då ligger han där och skrattar sönder sig. Jag trodde verkligen att de skulle gå riktigt illa men vilken änglavakt TACKA änglarna för de!

Skulle inte kunna se mitt liv utan mamma & pappa dom hjälper mig så mycket, finns alltid där och jag vet inte vad jag skulle göra utan dom. Jag har verkligen en underbar mamma & pappa och de är jag glad för :) Dom har stått vid min sida genom dom värsta tänkbara oväderna och dom finaste dagarna!

Nej men nu hörni ska jag ta de lite lungt har nämligen möte med coachen imorgon som jag måste samla krafterna till & rösten såklart :)

Sov så gött så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0