ber om ursäkt för mitt beteende

Det finns en person på denna jord som jag saknar så enormt obeskrivligt mycket. Jag saknar skrattet, jag saknar leendet, jag saknar ögonen, jag saknar alla pussar på kinden och så mycket mer. Det är en vän som jag kommer sakna för all evighet. En vän som fick mig att le och som fick mig att känna sån stor glädje i livet. Denna person vet nog inte om hur mycket den betyder för mig och kommer nog aldrig få chansen att säga det till personen heller men jag hoppas att personen en dag kommer sitta och läsa detta och förstå hur ledsen jag är för att jag behandlade vännen min så illa. Det är så svårt att förstå hur jag menar och vad jag pratar om men jag kan inte få ner allt i ord och kanske till och med låter lite fel men jag försöker i alla fall. Jag tar sönder mig själv om jag inte får ut mig detta. Det finns så mycket inom mig som bara vill ut men hur det kommer tolkas vet jag inte.

Vännen min om du läser detta vill jag att du ska förstå att du har gett mig så mycket utan att ens veta om de för jag har aldrig med ord kunnat beskriva din betydelse för mig. Jag hoppas i alla fall att du förstår att jag inte ville skapa oreda i våran vänskap och att jag ber så mycket om ursäkt. Jag saknar dig & jag bryr mig fortfarande om dig så mycket det vill jag att du ska veta. Hoppas verkligen du läser detta.


Kommentarer
Postat av: Lina

Vem?

2011-04-22 @ 14:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0