dagen i bilder

Här får ni gårdagen i bilder :) Detta är ett tidsinställt inlägg! Jag gjorde en hel del och de mesta är ganska ointressant för er men hade i alla fall middag med Rebecka här hos mig. Jag lagade hemma gjorda hamburgare med en massa gott till :)







Det var verkligen hur gott som helst :) Är man grym i köket så är man liksom! Sen bakade jag äppelpaj också, här är resultatet!



Tog med den hem till Rebecka sen kom Malin över också! Gott som fan & mätt som fan var jag efter allt, magen stod åt alla håll och kanter.

Just nu antar jag att Rebecka kommit över på en frukost :) Sen ska jag ta bussen till läkaren och direkt efter läkaren ska jag åka på möte! Kommer ha en hel del att göra idag och mycket sömn blev de nog inte eftersom jag satt och skrev dehär runt 02.00 inatt.

Blev glad igår förresten för jag skrev ju att de va sämst väder sen blev min önskan om lite sol verklighet det va grymt! Ha en fin dag alla fina läsare.

Kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0