jag vet inte

Hej alla fina läsare! Jag har som vanligt fullt upp med en massa saker men de är så de ska vara, eller vad tycker ni? :) Jag skulle däremot vilja ha mer tid till att blogga men den tiden finns knappt till :( Och de där med att ta bilder de har jag blivit riktigt usel på men de är för att de nästan aldrig hinns med. Jag måste bättre mig för min egna skull.

Idag kom jag knappt upp ur sängen long story på varför! Ganska privat dessutom.. :/ Men vilket fall som helst så var jag på möte och fixade & donade lite. När jag kom hem började jag rensa med alla viktiga papper, la in allt fint i mina pärmar. Det behövdes verkligen!! Jag gillar att ha ordning och reda. Sprang i alla fall runt och plockade och sådär sen dammsugade jag och skurade golvet. Luktar as fräscht här hemma! :)

Lagade mat, åt och diskade osv :) Nu har jag suttit mig ner för att ta de lungt en stund och försöka komma på om jag ska gå ut ikväll eller inte med tjejerna! Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska göra men de visar sig, måste bestämma mig snart i alla fall så jag hinner fixa mig och sådär :)

Hoppas ni får en fin helg i alla fall :) Vi kanske hörs imorgon! Kramisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0