förbannade jävla mobil helvete

Hej alla fina läsare! Inlägget som jag la upp bara för en stund sen skulle egentligen lagt upp för flera timmar sedan men mobil fuckade så de gick inte. Det skulle varit 3 bilder med i inlägget men de gick inte publicera inlägget då. Så jag tog bort bilderna och då gick de att lägga upp inlägget.
Jag är inte alls på humör nu för jag har hållt på och försökt fått de att funka flera gånger och jag är så jävla förbannad att jag skriver fel hela jävla tiden. Nej.. inte kul att jag liksom somnade i tid idag.. däckade på soffan och sen vakna jag ju nu och ville fixa till allt.. men nu är jag piss förbannad istället så nu kommer jag inte kunna somna om på en gång plus att jag blev röksugen... Aja skit samma nu testar jag ifrån datorn så nu borde det gå.. Hoppas ni sover gott just nu, Kram! :))

image description
image description
image description
Sådär ja... ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0