fredaaag

Hej på er alla fina läsare :) Hunnit med en del saker nu på morgonen, ringt till polisen och fyllt på min anmälan eftersom dom hade missat en sak sen har jag rensat lite bland viktiga papper osv. Skulle behöva göra en rensning bland mina kläder eftersom jag har problem att få plats med allt.. när man får trycka ner sakerna samtidigt som man stänger lådan då börjar de bli lite mycket.. men vart ska jag ha alltiiiing... :/ Skulle behöva ett till rum utan tvekan!!

Får se om de blir någon utgång idag. Vill så gärna gå och se Nause på poco loco ikväll, hade helt glömt bort att dom skulle spela där idag men de visar sig nu blir de en hel del rensning tror jag :) Kanske kastar upp lite bilder när jag är klar..

Mina saker från ginatricot som jag beställde verkar inte ha kommit än men dagen är ju inte över än så man kan ju fortfarande hoppas. Jaja nej men ni får ha de så bra så hörs vi här lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0