verkliga drömmar

Jaha då har jag precis vaknat efter att jag hade somnat till för ett par timmar sen.. Så nu är man halvt och halvt pigg igen :/ kul? njae inte så värst kanske haha :) Mobilen hade ringt och grejer och jag hade inte ens vaknat av de, helt sjukt jag brukar alltid vakna om de ringer eller nå men inte de inte..
Ganska galen kväll igår så kanske därför men sen är de nå knas med min kropp som jag måste ta och kolla upp.. blev lite skraj.. Hade en sjukt verkligen dröm inatt det va fan läskigt alltså men ganska glad att de bara var en dröm.. Så nu ska jag försöka kolla på tv och sen kanske kolla på någon film eller så :) Blir till att åka till Ikea efter nyår eftersom de springer runt massa galna människor där inne, lika bra att hålla sig undan en stund haha :)
På onsdag blir de iaf stan med mina tjejor och kika runt på mellandags rean :) Jaja nu ska pratglada jag fortsätta med mitt så hörs vi nog imorgon :) Kramar till er alla!
En bild från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0