de börjar gå bra nu

... och eftersom de börjar gå så bra nu igen så förväntar jag mig återigen en motgång vad de nu än kan vara. Min första jobb vecka var lärorik och rolig :) Trivs verkligen riktigt bra hoppas jag inte sabbar allt bara! Veckan som kommer nu kommer bli riktigt bra :)

Här har ni lite bilder på lägenheten jag ska flytta in i på tisdag :)











Där har ni den :) Min min min min bara min lägenhet!!! Skriver kontrakt imorgon :) Så helgen har jag ängnat mig åt till att packa och sen blev de en utgång i lördags.. Inget märkvärdigt jag fick träffa Angelin och gå ut med henne och sen svängde Malin förbi en stund också :) Kaos på krogen pga löning haha!! Sen idag har jag gjort en del också så jag t.o.m glömde höra av mig till Malin & Rebecka :( SKÄMS!! Sen kom Nina hit på kvällen de va ju skönt att få lite hjälp att packa de sista och så sen va de skönt att träffa henne igen..

Nu MÅSTE jag sova de är långt över min läggdags.. Kliver upp runt 5 på morgonen så att... ;) Kramisar på er underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0