inte på humör

Aldrig mer ska jag ställa upp för man får tamefan bara skit tillbaka.. Jag klev upp 7 igår morse för att mina föräldrar skulle komma hem.. Sov ingenting under dagen sen åkte jag och jobba natt uppe på de! Därefter sov jag bara 5-6 h natten till idag och de resulterade i att jag försov mig. Jag hade lovat en kompis att jag skulle ta mig till hans match och självklart kastar jag mig upp ur sängen och ringer runt som en galning för att få skjuts..

Lyckas ta mig in i god tid och allt.. Tittar på matchen.. Sen va planen att vi skulle på fest på kvällen men jag hade ingenstans att ta vägen under tiden så jag satte mig på tåget för att åka hem.. Va annars skulle jag göra liksom? Sen va de ju så att jag hade inte en droppe alkohol eftersom den ligger kvar hos en som jag va på förfest hos.. Och har heller ingen sovplats för kvällen.. Detta resulterade i att jag var en vän som bara tänker på mig själv och att jag förstör mina vänners lördag kväll..

Jag tycker detta verkligen suger.. Att jag om på om på om på om ska få höra hur dålig jag är som vän från vissa personer när jag ställer upp så in åt helvete för dom! Då är frågan....? Varför är dessa personer (nämner inte antalet eller namn nu behöver bara få skriva av mig) vän med mig om jag nu är så himla dålig?!

Inte alls på humör idag och jag skiter verkligen i allt.. kan lika gärna gå och lägga mig!! Ni får ha en grym lördag så hörs vi någon annan dag inte nå mer idag i alla fall.. Kramisar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0