ledig dag

Detta är min sista lediga dag och den ska spenderas med mina tjejer eftersom jag kanske inte kommer ha lika mycket tid att träffa dom när jag börjar jobba! :( Nu måste jag verkligen kasta mig in i duschen så jag inte missar bussen sen.. Bloggar kanske senare när jag kommer hem eller imorgon när jag kommer hem ifrån jobbet.. de visar sig!

Ingen vidare bra dag idag... Min morfar, moster och halv mormor är påväg utomlands och blir där i 2 månader, kommer sakna dom som fan. Jag är också nervös inför imorgon för de är min första dag på jobbet och för att jag får veta om jag får lägenheten eller inte. Men hörni nu måste jag in i duschen annars hinner jag inte... Kramisar på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0