nothing is gonna stop me now

Jag känner något.. de är starkt och de känns bra i kroppen.. de kallas LYCKA :) Jag har mina underbara vänner och min familj ska vi inte tala om dom är för underbara.. Jag vet inte men de sprutar glädje om mig idag och jag har smittat av mig på familjen och vännerna hittills hela dagen.. Jag är så glad just nu att jag skulle kunna fälla tårar alltså.. HAHA!

Jag är en tjej som vet vad jag vill ha och när jag vill ha något så ska jag ha de också de finns inga om och men eller kanske eller vet ej de finns inte när de kommer något jag vill ha. Har man en stark vilja kommer man långt i livet lägg de på minnet :)

Kommer de ont så kommer de gott :) Nu har de kommit väldigt mycket gott! Jag är evigt tacksam :) Nu ska jag blossa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0