ovärd helg

Gick & la mig kl 6 igår kväll. Jag var verkligen för de första inte på humör sen va jag hur trött som helst! De va liksom inte värt att vara vaken längre. Sen vaknade jag till vid 10 på kvällen och insåg att jag typ börjar bli sjuk.. Somnade om igen efter någon timme sen klec jag upp runt 12-1 idag och har väl inte gjort så mycket.

Fick träffa min nya kusin de va mysigt sen så hände de väl inte så mycket. Låg och sov typ hela dagen i stort sätt.. Mår ju inte bra så vad ska man annars göra!? Nu funderar jag på att gå och lägga mig för jag mår inte bra.. mår illa och sådär! Men hoppas eran helg har varit grym, min har varit helt okej men inte så minnesvärd direkt.

Ni får ha de så bra och sova så gott sen när ni ska sova :) Kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0