panik

Nu har jag verkligen panik! Är så himla stressad att jag inte vet riktigt vart jag ska ta vägen. Som ni kanske vet så kom min mamma & pappa hem igår ifrån Thailand. Verkligen hur skönt som helst att dom äntligen är hemma igen. Syster och Svåger kom över och så käkade vi pizza. De var riktigt trevligt :)

Sen så fick jag för mig att jag skulle åka och jobba dom ringde in mig och fråga om jag kunde jobba så jag liksom ba why not liksom?! Ah dum idé såhär nu på efterhand för jag försov mig, jag skulle ta 12 bussen för att jag ska på min kompis match i ABB arenan idag runt kl 1...

Fick liksom panik men nu är de löst som tur är... Men inte mycket jag vet... Hatar att åka iväg och sen vet jag inte hur de blir med festandet.. hur jag ska få i mig mat... om jag ska åka hem och vända? De är verkligen katastrof dehär!

Jag kommer nog inte kunna blogga idag och jag måste verkligen försöka lösa dehär med bilderna på nå vis! Det är fan inte kul att man inte kan lägga upp bilder till inläggen!! Men ni får ha en fin lördag så ska jag springa ner nu för jag tror min syster är här :) Kramisar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0