aldrig tråkigt med Nina

Nu har Nina åkt hem precis, de sög ju verkligen! Vi hade verkligen riktigt kul igår i alla fall.. Jag träffade personer jag inte träffat på år och dar som jag har gått i samma skola som i dom yngre dagarna. De va riktigt trevligt! Vi skulle åkt på bio men riktigt så blev de ju inte när vi insåg att vi inte skulle hinna för de va några som dryga som fan men de löste sig tillslut!

Sen åkte vi hem till mig och huset vårat förvandlades snabbt till en jävla ungdomsgård jag kände mig som en 50 år gammal kärring med för mycket barn.. plocka upp efter dom och lagade mat till dom HAHA! Ah trevligt så länge de varade. Bara så ni vet menar inte jag Nina nu :) Hon är ju den ända som ens vill hjälpa till :) Killarna satt och pilla naveln och hade fötterna på bordet... de gamla vanliga liksom :)

Ingen aning vad som händer idag men kanske slänger upp lite random bilder senare, får se! Love u guys :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0