bryta trenden

Nu har Nina åkt hem de är ju tråkigt, men vi kommer ju ses igen! Thank god :) Vi hade de hur mysigt som helst.. Satt i myskläder och bara svull åt chips & ostbogar :) Hur awesome är inte de! Snacka om att vi bröt trenden som är på nyår. Jag tog inge bilder för jag orkade inte ens sminka mig eller nått, kändes så ovärt när vi ändå bara satt här liksom! Men ni kan få lite bilder från idag istället.. Hur var erat nyår?! :)

Ska in i duschen nu och klä på mig osv sen ska jag ut och köra med våran nya bil litegrann, de ska bli skojj som fan! Kommer upp bilder sen.. Kram kram så länge :)


Kommentarer
Postat av: sarah

nice med ny bil:) nyåret var lugnt jag och ett par kompisar åt god mat och bara chillade precis som ni=))

2011-01-01 @ 13:44:21
Postat av: Helene

Ja de är ju underbart :) Såna här högtider ska man nog bara sitta hemma tror jag.. lika bäst känns de som? :/

2011-01-01 @ 13:51:56
Postat av: sarah

ja men eller hur =)) nyår kan va ganska överskattat

2011-01-01 @ 14:45:35
Postat av: Helene

Det är typiskt högtider att de är överskattat liksom :)

2011-01-01 @ 17:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0