can't wait

Hej alla fina läsare :) Jag har verkligen fullt upp hela tiden känner jag! Det är inte som de brukar men de är skönt att hela tiden ha något att göra fast att alla saker kanske inte är så roliga.

Igår så åkte jag hem till Alexandra för jag skulle sova där tills torsdag som jag skrev i något inlägg har jag för mig. Men jag kom på att jag skulle till läkaren och massa skit så jag åkte hem på kvällen. Samer min kompis kom och hämta mig sen hämtade vi upp min kusin & hennes lilla söta hund Sinja :) De va mycket trevligt att få lite quality time med kusin vitamin!

Hon väckte mig imorse innan hon skulle iväg då passade jag på att låna hennes vovve i någon timme och de va ju hur myspys som helst! När hon va klar så åkte jag och lämna tillbaka Sinja. Åkte tillbaka hem sen och vilade för haft huvudvärk i ett dygn!

Nu kom jag hem från läkaren precis det gick ju as bra. Vi konstaterade att jag inte har någon deprission och de är ju bra. Nu ska jag få gå och prata med någon så får se hur de går :) Kan va bra.. men ah de visar sig! Brukar kunna lösa mina problem på egen hand.. Handlade också lite, städat har jag också gjort och nu sitter jag här och ska ta och njuta av en cigg och någonting till de kanske :)

Bilder på kusinens söta vovve Sinja :)




Hur söt som helst. Jag vill ha en vovve jag med fan va jag längtar inte långt kvar nu tills jag skaffar bara några månader. CAN'T WAIT!! Love u guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0