dags att åka

Färdig för att åka, lite plock här hemma som måste göras bara :) Ska röra mig till stan och kanske svänger förbi morfar om han hinner vila färdigt hehe! Sen kanske jag ska försöka hinna med en fika på stan med en kompis :) de visar sig :)

Men kramar på er så länge! Jag lägger upp bilder senare idag sen om jag får tillgång till dator min dator pajjade nyss, den ser ut såhär:



Så jag vill inte sätta i mobilen och kanske att den ska bli knas eller så :) Men vi hörs förhoppningsvis lite senare! Ska ju hem till syster & hennes kille så lite social vill man ju ändå vara.

Imorgon kommer Nina!! Längtar verkligen!! Love u sweetheart :)


Kommentarer
Postat av: Morfar

http://www.removespywareguides.com/PDAgentS1-exe-how-to-remove.html



testa med den, fungera den inte får du göra en formatering av din h-disk.



Lycka till.

2011-01-21 @ 09:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0