det tar tid

Blev en tur till Köping och tillbaka för att lämna en sak hemma hos Nina! Dumt att jag inte stannade där men vi tänkte inte på de såklart.. Sen när jag kom hem lagade jag lite mat och åt för jag va så himla hungrig.

Nu har jag precis vaknat för jag råkade somna till för jag va så himla trött. De va inge kul att vakna upp till alla dessa problem och jag funderar ganska starkt på att dela med mig av allt dehär till er men jag vill göra om bloggen först. Men de känns som att de kommer ta tid innan de händer...

Ah jag vet inte men de är svårt att tänka på vad man ska skriva om och så när jag liksom känner att de är helt tomt inom mig. Mitt humör går verkligen upp och ner hela tiden och jag vill kuna fokusera men de känns som att de inte går. Men jag hoppas ni förstår varför ni ibland bara får massa text och att jag kan va lite tråkig ibland. De är ju liksom bara för att jag går igenom massa jobbigt och de tar tid att läka såren.. 

Tänkte nästan slå på en film eller så.. Men jag vet inte de heller för de är knappt så jag kan fokusera mig i sånt heller.. Men jag hoppas i alla fall att ni haft en bra helg och för er som börjar skolan igen, lycka till :) Vi får höras imorgon sötnosar! Massa kramar till er!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0