ett gott skratt

Godmorgon alla sömntutor :) Idag är jag uppe med tuppen för att jag ska hinna med allt som ska göras! Detta inlägg är tidsinställt för jag kommer nog inte hinna blogga så väldans mycket eftersom jag är borta hela dagen och ska hinna med att färga håret till brunt för jag orkar inte hålla på liksom. Satt & tänkte igår att vafan liksom kan väl bjuda på mig själv lite och ge er ett gott skratt genom att visa er att jag inte ser klok ut i håret just nu :)



Hoppas ni skrattar lika mycket som jag gjorde :) Ja nej men detta ska lösas. Jag sitter nog förmodligen och tar min morgon cigg och ska nog strax gå till bussen för att köpa färgning. Hörs & störs när jag färgat mig så skickar jag upp en bild här på bloggen.. En liten outfits bild kanske jag hinner med också.. Ingen idé att jag lovar så mycket nu eftersom jag vet hur stressad jag kommer vara idag :)

Kramisar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0