förbannade alarm klocka

Nu kanske ni förstår varför jag inte kan gå ut sådär.. Och ännu värre min klocka ringde aldrig så jag klev upp nu kl 8 och de resulterar i att jag har ingen aning hur jag ska hinna färga håret innan jag ska åka.. För bussen till affären går halv 9 och då kommer jag inte hem sen igen försen halv 10. Då har jag 1 timme på mig att färga håret och de hinner jag inte men om vi tar 11 bussen så hinner jag tror jag.. Ah shiet vet inte hur jag ska bära mig åt, KAN verkligen inte gå ut och se ut på detta viset!


En bild på mig från igår. Där va jag iaf på bra humör SKOJJ!

Jag måste försöka lösa dehär nu och komma fram till hur jag ska bära mig åt. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0