grattis älsk

Jag måste bara skriva Grattis till bästa Nina som blir 16 idag! :) Love u girl och hoppas du får en underbar dag!



Ett litet meddelande till min vän Nina :)

Gumman du ger mig så mycket jag vet inte hur jag ska tacka dig för allt du gör. Du är bara så underbar! Finns alltid där och kommer med välbehövliga råd. Du bryr dig så mycket om mig. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Det känns verkligen som att jag kan ta mig igenom allt bra jag har min bästa vän vid sidan hela vägen!

Jag längtar till sommaren då ska vi göra Öland igen och de bara är så! Vi SKA dit :) Jag trodde aldrig att vi skulle bli såhär bra vänner men nu är vi de så vill jag bara säga att de är bland de bästa som hänt mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0