hemlig vän?

God morgon på er! Vilken morgon jag har haft alltså.. Min hemliga vän drog vid 6-7 så då vakna jag och blev pigg sen när jag skulle försöka gick mobilen i ett alltså.. Fick sms på båda telefonerna hela tiden de va sådär lagom roligt! Sen bestämde jag mig för att gå upp ändå kände liksom inte att de va värt att ligga kvar.

Ni kommer få en del tidsinställda inlägg idag eftersom jag ska iväg :) Ni kommer få dagens outfit och kvällens outfit som inte alls är nå speciell eftersom de är onsdag bara.. Nej men jag ska fortsätta lyssna på musik sen blir de en dusch och lite fix och så ska jag kolla om Alexandra är vaken :) Men ni får ha de så bra så länge så hörs vi senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0