huvudvärk

Oj jag visste inte att jag inte hade bloggat idag.. Jag var nästan helt säker på att jag hade gjort de. Haft ont i huvudet hela dagen så har faktiskt inte gjort någonting alls. Sen fick vi lite besök av lite släkt det var trevligt :) Jag ska bara fortsätta ta de lungt idag eftersom jag har skallebank. Kollade på Marley and Me den va hur bra som helst..



Sen bilder på mig och min kusin från när hon va här idag :)




Nej nu ska jag faktiskt bara ta de lungt för jag orkar inte gör någonting med den här huvudvärken! Hoppas ni haft en bra helg och att ni får en mysig söndag kväll :) Kramisar!






Kommentarer
Postat av: Kimbenedicte

Great .Now i can say thank you!

2011-05-06 @ 10:01:27
URL: http://kimbenedicte.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0