i trafiken

Bilen var hur grym som helst att köra :) Den va lättare på nå vis.. Tror de har att göra med att de är en helt ny bil liksom. Det gick i alla fall bra och jag är nöjd, vill typ bara ut igen NU NU NU! Älskar att köra bil även fast jag inte kommit så långt än och kanske inte kan varenda liten grej men de är ändå hur kul som helst. Har ni börjat övningsköra eller har ni redan körkort kanske?

Efter att jag fick testa köra så åkte vi & handla och sen köpte pizza. Jag fick i mig mat idag utan problem och de glädjer mig verkligen :) Skulle tagit bilder när jag satt vi ratten men lovar att ni ska få se någon gång när jag är ute och kör längre!

Dagens outfit: päls, jeans leggings och en top + brills


BTW.. Ska köpa dom där brillsen som jag såg inne på Specsavers ;) De ni! Sen skänka mina andra glasisar till någon förening så dom kommer till användning & att någon liten pojke eller flicka blir jätte glad! Bra va?

Nu ska jag ta de lungt en stund, skulle vilja hitta på något men vad? Ska tänka på saken hörs senare sötisar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0