inte min diamant

Jag vet inte alls hur jag ska kunna förklara men jag är verkligen så ledsen just nu. Fick lite dåliga nyheter ganska nyligen om min diamant som ligger på lasarettet. Känner inte för att dela med mig, blir lite allt för privat då känner jag. Men ville iaf att ni ska veta att jag är upprörd och förmodligen kommer jag inte blogga något mer idag.

Det är så mycket som händer på en och samma gång och jag börjar verkligen tröttna på de. Men man blir stark och min lilla diamant är i goda händer, och jag ska nog hälsa på honom imorgon!

Nu ska jag bara ta de lungt och försöka få tag på Malin för skulle verkligen behöva hennes närvaro just nu! Kramisar så länge om vi inte hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0