mitt i natten?

Jag vet att de är mitt i natten eller snarare morgon nu men vilket fall som helst så va kvällen i sig väldigt lyckad bara de att lilla dumma idiotiska jag fuckade ur helt o hållet av en del anledning och de resulterade i att jag satt utomhus mitt i stan i typ 2 h.. jag fryser fortfarande och de va bara tur att Kilian kunde prata med mig genom hela kaoset och att jag har så underbara föräldrar som hämtade mig mitt i natten.. Ville bara skriva nu för jag vill att ni ska förstå varför jag kommer blogga sent idag och de är ju för att jag inte somnat än och kommer nog inte göra de på ett tag heller.

Men ni ska veta att jag verkligen beundrar er för ni är dom bästa läsarna man kan ha! Kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0