one in a million

Det finns en person vid min sida just nu som ni hört en del om på senaste och de är Nina Lenéll Breznik. Denna tjej är en sjukt underbar vän. Henne kan jag säga allt till och finner mycket gott i de hon säger till mig. Hon är en person man inte vill mista liksom. Har inte setat så mycket vi datorn på ett tag men när jag kikade in på hennes blogg blev jag så rörd när jag såg att hon skrivit om mig i sina inlägg. De värmde mig och jag insåg verkligen vilken ängel jag funnit. Det finns bra vänner här ute i världen men denna underbara vän har så mycket mer hon är verkligen one in a million.

Våran lilla historia började med att vi träffades på Öland. Vi fick väl lite fel bild av varandra sen träffades vi någon enstaka gång fast på hemma plan. Det är inte försen nu på senare tid som vi hittat våra rätta jag och insett vilken fet vänskap vi skulle kunna ha.

Vi ska få fina minnen tillsammans och jag kan knappt vänta tills helgen då hon ska vara med mig i 3 hela dagar och de ska bli så galet roligt.



Let's toast for this new beutiful friendship! Put your glases up high in the sky!



This is the beginning of something beutiful :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0