spårad kväll/natt/morgon

Nu ska ni få höra på ett grymt äventyr! :) Kom till förfesten där Frida och hennes kompisar höll till. Vi shottade shots som var omöjliga att svälja sen efter någon timme eller så drog vi ner på krogen. Där stötte vi på massor av goa människor bland annat Felicia. :) Det blev drinkar hit och dit och en jävla massa dans!

Sen lyckades Jag&Linn hamna på efterfest tillsammans med några riktiga gud vet vad (fd stureplanare skulle jag vilja säga). Vi hade de bra musik god stämning och allt & såklart goda drinkar.. MEN sen kom den söta securitas vakten och förstörde hela festen så vi bestämde oss för att dra oss vidare :)

Roligast av allt.. Där kom ju problemet hur tar vi oss fram på de mest underhållningsbara sättet...? Jo vi lurar en taxi driver så hårt att han inte kommer begripa ett ord av vad som hände.. Och jag säger bara FYFAN va sköna vi är :) Han körde oss till andra sidan stan, jag menar hallå hur blåst får man vara! Men kul vare och de var lätt värt ett försök.. Vi båda började garva sönder oss när vi klev ur taxin :) Sen blev de lite till att dricka men sen blev de film. Runt kl 9 imorse slutade jag dricka och begav mig hemmåt.

Svängde förbi syster&svåger en sväng bara men nu är jag hemma. :) Jag har massor av bilder men de får ni lite senare nu ska jag sova en stund innan min andra syster kommer hit med hennes sambo!

Kramisar så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0