ställde in mötet

Hej på er! Jag kunde inte åka till Arbetsförmedlingen idag för mina föräldrar åker ju iväg idag och jag ville liksom säga hejdå till dom så jag var ju uppe extremt tidigt sen hade jag svårt att somna om för jag får mardrömmar hela tiden nu på senare tid.

Så jag ska äta frukost nu istället och bara ta de lungt, vågar snart inte gå och lägga mig längre.. Inte om jag ska ha såna drömmar varje gång. Inte många timmar kvar tills mor & far ska lyfta så väntar på att dom ska ringa och säga hejdå. Usch så sorgligt de är att dom åker. Har knappt ens hunnit bli avundsjuk på att dom ska åka, bara tänkt att de är tråkigt för mig typ.

Nej men jag hör av mig lite senare. Idag kommer ju Sandra hit, de är en gammal klasskompis så de ska bli riktigt trevligt. Ni får ha en bra morgon iaf så hörs vi strax efter lunch skulle jag tro. Kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0