bild kaos

Hej på er de va längeee sen! Jag kunde ju som sagt inte ladda upp nå bilder igår men ni får allihopa idag:) Vilken grym fest de blev, spelade massa spel och dansa loss till musiken! Sen blev de en promenad hem för mig, Idah & en JÄTTE grym snubbe..

När jag vaknade vilket var kl.13 idag så fixade jag mig sen åkte jag ner på stan för att byta min tröja som gick sönder av någon konstig anledning!? Don't ask! Och nu sitter jag hemma och har lagt in alla viktiga papper i min pärm och sorterat alla min kvitton osv sånt där onödigt vetande :)


Produkt: Jeans. Märke: Rut.m.fl Pris: 199 kr REA

Produkt: Stickad tröja. Märke: Rut.m.fl Pris: 199 kr?

Armband & Ring ifrån Guldfynd :) Nagelack & Ansiktsmask ifrån H&M.

Gårdagens outfit på dagen!


Jag & Frida :)


Jag & Ida :) & Jag & Micke :)


Hade massa andra bilder också, när vi sitter i taxin och när vi fixar oss osv men jag orkar inte lägga upp mer de tar sån tid kan lägga upp dom bilderna någon annan gång :) Jag satt och åt nu medans jag blogga då kan ni tänka er att jag verkligen inte haft tid försen nu och egentligen inte nu heller men vad gör man inte för bloggen!

Hörs lite senare gullisar!!


Kommentarer
Postat av: idah

hahahah fulaste bilden på mig ju, xD

2011-01-14 @ 03:50:38
Postat av: Helene

söt som fan

2011-01-14 @ 03:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0