utgång med vänner

Dåligt bloggande idag tycker jag! Inga bilder typ och en jävla massa text.. Ah ni håller nog med?! Men nu är de bestämt i alla fall, de blir utgång ikväll och jag håller på förfullt nu här hemma och har precis fått på mig kläderna men inga smycken och så än för jag inte kan bestämma mig vilka jag ska ha. Jag uppdaterar er mer imorgon sen med bilder och sådär så ni vet att de blir inget mer ikväll vad jag vet.. Kanske en eller två bilder på mig innan jag åker eller så men lovar inget :)

Här har ni i alla fall kvällens outfit :)


Nej nu ska jag börja sminka mig och göra en drink till mig själv OM jag ens har nå grogg virke kom jag på!! :O



Kommentarer
Postat av: fanny

hur många läsare har du per dag?:)

2011-01-07 @ 20:51:06
Postat av: Helene

ca 200 läsare

2011-01-08 @ 18:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0