vakna med ångest

Inga kommentarer ifrån gårdagen! Klev upp kl 4 och nu sitter jag här och lyssnar på musiken som värmer mitt hjärta. Jag tänkte starta på min nya kategori idag för har ändå så inget att göra och jag får göra om min blogg någon annan dag istället. Här har ni lite mongo bilder ifrån igår!

Gårdagen outfit + mina röda skor



Ny tändare :)

Jag på förfesten

En bild jag knappt minns

Black Jack spelade vi också

Jag & Samer


Ja nej de där får räcka nu funderar jag starkt på att bikta mig! Usch alla dessa synder.. Vilket beteende man har seriöst. Ursäkta mig men i vilken värld lever jag i egentligen snacka om att jag tror att jag är i någon jävla saga!

Hoppas ni haft en underbar helg. Kramar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0