slagsmål inne på krogen

Nu har jag kommit hem ifrån Frida :) Vi hade hur kul som helst igår förutom en sak som hände.. Låter säkert helt fel för er men jag hamnade i lite slagsmål men jag är okej :) Har lite bulor & lite blå här och lite öm på olika ställen som nacken typ men annars är de lungt.

Och en sak ska ni veta de va inte jag som gjorde något fel de va den där dumma blondinen som provicerade mig till min gräns. När min gräns är nådd då ser jag bara svart och jag brukar oftast inte minnas någonting.. Blir så himla arg att en jävla händelse ska förstöra en sån grym kväll. Kommer försöka minnas den här kvällen för hur kul de va inte att de där hände liksom.

Måste verkligen tacka alla som fanns där runt omkring mig. Som drog mig upp från golvet och som stoppade vakterna från att slänga ut mig. Och dom i baren som gav mig shottar & drinkar, verkligen tack till er som ställde upp! RESPEKTEN går till mig :))

Nej men de blev inte så mycket bra bilder och så men de finns en del så se & njut :)

Samer&Frida och jag :)


Felicia&Jag :) En tjej vi stötte på där inne, as trevlig!


Jag&Frida i våra vackraste stunder & sen en bild på mig!


Godmorgon :) STADIG frukost blev de!


Nej nu ska jag ta mig en efterlängtad dusch & äta lite mat :) Dags att planera vad som ska hända idag.. Vilken storm de ute förresten?! Vad gjorde ni på trettondagsaftonen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0