wow

Hej på er sötnosar! Vilken dag säger jag bara... Somnade liksom runt 8 tror jag de va sen va man upp igen vid 11. Skulle ha fikat med Lillan men hon kunde typ inte så då ringde jag Cristofer och Daniella så de blev en fika med dom istället på Espresso House :) Det va väldigt trevligt!

Det har verkligen varit sunshine idag så önskar jag hade fått njutit mer av dagen men när jag kom hem och hade ätit någon macka eller så då slocknade jag och vaknade inte försen vid 8 och de va ju inge vidare kan jag säga. Men aja nu ska jag väl ta de lungt. Stoppade i mig lite potatismos nyss. Äter inte mat såhär sent men visste att jag va tvungen denna gång.. Var ju inte meningen att sova bort hela dagen!

Men ni får ha de så bra så hörs vi antingen senare eller imorgon! Kramisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0