köping

Hej alla fina läsare! Åkte till Köping idag för att umgås med Nina :) De va mycket trevligt sen kom hennes kompis Adde också.. Har inte skrattat så mycket på länge, de behövdes :) Tack va ni är goa! Usch nu är jag hungrig från de ena till de andra.. orkar jag äta? nej. vill jag äta? nej. måste jag äta? nej. usch mat kan man äta någon gång i veckan sådär de är ju lagom & bra! Måste fan ta & skärpa mig de är ju nästan pinsamt att man knappt aldrig äter men denna månad blir de dåligt med mat för jag har bättre saker för mig :)

De sög verkligen idag för vi gick förbi en tattuerare sen jag ba gick in rent spontant ba har ni tid över han ba näääh jävla idiot fan min tatuering tar vadå 10 min liksom! Han måste ha haft mens idag eller nått. Jävla fan alltså! Jaja de får bli en annan gång :)

Nu blir de väl en film och mys med Coco :) Hoppas erat höstlov är bra! Så jävla kallt....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0