hellre ensam

Jag orkar verkligen inte det här. Jag fortsätter att stöta bort dom hela tiden! Jag är inte redo men tror jag aldrig vill bli redo igen. Jag tänker inte gå igenom något sånt här igen tänker inte tillåta mig själv att bli sårad igen man kan inte ens säga sårad jag sårade mig själv de va ingen som sårade jag gjorde de helt på egen hand. Spelade dum helt enkelt. Hur får man va så dum? För att få ett leende på läpparna några enstaka gånger men sen sitta där i tårar dag ut dag in.

De kommer alltid fattas någonting inom mig och de är att jag aldrig mer kommer känna den där lyckan med en person som dom flesta drömmer om.. De är precis vad jag kommer göra. Jag kommer drömma om den där lyckan tsm med någon annan men jag kommer inte släppa in någon. Inte på ett bra tag i alla fall.. Jag ville ha något jag inte kunde få. Jag kämpade så hårt att jag gick sönder totalt. Jag försvann verkligen och darför tänker jag bestämma mig för att kan jag inte få de jag vill ha så vill jag inte ha något med lycka med någon annan att göra.

Det finns ingen som kan förstå men jag kommer tacka gud för varje ögonblick och för att han skickade ner en ängel på jorden precis när jag behövde de som mest.

Kommer aldrig sluta sakna dig och de vet du. Jag hoppas att du finner lycka med någon och att den personen aldrig och då menar jag aldrig sårar dig för de är de du är värd. Aldrig träffat en sån underbar person som du.

Kan inte skriva mer för jag orkar inte gråta. Jag kommer aldrig få chansen att prata med dig och de är väl lika bra kommer ändå aldrig kunna säga hejdå till dig.

Your place in my heart will never go away.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0