äntligen

Hej alla fina läsare! Jag ville bara säga att jag sålde idag för första gången är verkligen tokigt glad över de och alla blev stolta över mig på jobbet :) Hur grym är man inte sjuk jätte länge kommer tillbaka och gör sitt första sälj någonsin på samma dag! Vilken känsla de är att sälja man blir tok motiverad, ni leker livet verkligen.

Sen har jag en annan sak att säga som också glädjer mig. Jag skulle fått mitt internet för några dagar sen, de hade inte kommit ett avi idag heller så jag tog upp luren och ringde snabbt till tele2 gav dom en sån där rejäl utskällning och fick reda på att mitt internet redan fanns på affären SÅ NU har jag äntligen internet här hemma :) Blir som sagt mer bloggande då också! Jag ska ta bilder på lägenheten imorgon tror jag och sen lägger jag upp de så ni kan se hur de ser ut.

Ni är underbara! Kramisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0