orkar inte

Hej alla fina läsare! Jag fick inte mitt internet idag ja får nog de på måndag eller tisdag så att ni vet. Jag är hemma hos mamma & pappa nu för jag ville inte ligga ensam längre och speciellt inte när jag mår såhär sen tänkte jag att de kunde va skönt att sitta vid datorn som jag inte gjort på flera veckor, kolla lite avsnitt som man missat och sådär.

Jag är ju som sagt sjuk och inte så lite sjuk heller. Jag blev sjukskriven efter ett läkarbesök i onsdags. Så nu lever jag på antibiotika och hostmedicin.. febern slipper jag de försvann för några dagar sen. Men jag svettas ändå som en gris från och till men de är ju för att bakterierna ur kroppen vill ut..

Jag spydde då den gången när jag hade för hög feber och sen spydde jag igår igen vet ej varför.. kan vara för att jag får i mig för lite mat.. har ju inte ätit mat sen i måndags... :( går verkligen inte ner... Så nu ligger jag i sängen hemma hos mamma & pappa och bara längtar efter att få spy för de är inte kul att må såhär illa.. Jag kan knappt röra mig, kan heller inte vila.. Usch.. vill inte må såhär!!! Jag mår verkligen hur dåligt som helst!!

Hoppas ni alla mår bra i alla fall.. Nu ska jag slå igång något på datorn, försöka slappna av och hoppas på att de kommer upp snart för jag orkar verkligen inte med att må såhär illa :(

Vi hörs om några dagar igen! Kramisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0