planering

Idag: Kommer en fd kollega som heter Lee och hennes kille över på lite middag :) Blir säkert trevligt, sen kanske jag går över till tjejerna eller nå ikväll!

Fredag: Då ska jag in till stan och träffa min andra fd kollega och ta en lunch med henne! Sen åker jag hem och städar och så tills alla kommer för då blir de middag, förkrök och sen utgång :) Grymt!

Lördag: Ska i alla fall åka och köpa säng och lite annat smått & gott. Tar nog upp Mor & far på en kopp kaffe också! :) Sen hoppas jag på att Nina kommer hem till mig, vad vi isf ska hitta på vet jag inte de visar sig vad vi gör!

Söndag: Först och främst ta de lungt sen ska jag väl träffa min tjejor eller något liknande de visar sig vad som händer :)

OCHmåndag börjar jag mitt nya jobb som jag berättar mer om sen :) Kramisar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0