vilket värde har jag egentligen

Blivit behandlad som en påse skit. Ja, de känns precis som ett hårt slag eller 10 och de känns som om jag vill spy när jag tänker på mat. De känns som jag skulle kunna duscha mig non stop i flera dagar. De känns som om jag aldrig kommer le igen. De känns verkligen inte bra. Jag mår som aldrig förr. Hur kunde detta hända? Va är de för fel på mig. Kan jag göra någonting på rätt sätt. Jag duger inte för någon ibland känner man sig bara hjälplös och vilsen i sin egna själ och idag är det en sån dag där man bara vill försvinna för en kort minut. Till ett ställe med värme och glädje för att koppla bort.. Koppla bort de som är i det förflutna.. Koppla bort verkligheten och bara leva i nuet. De gör ont rakt igen kropp & själv och tillbaka. Detta är en smärta jag varit rädd för en längre tid nu och jag visste att en dag.. skulle den komma fortare än jag trodde. There's no turning back now. My heart is broken and you'll never understand what you really did too me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0