underbara dag

Hej alla fina läsare! Jag är så glad att jag får den här dagen den kommer bli så himla bra spelar ingen roll vad som händer inget kommer stoppa mig idag! En sak jag länge längtat efter ska göras. Nu ska jag ta de lungt sen åker jag iväg runt 5!

Jag var hur seg som helst imorse men får skylla mig själv eftersom jag var vaken så länge men jag kunde inte sluta titta på Gossip girl de gick inte de var så himla spännande och jag började fan gråta t.o.m. Men nu ska piplarsson och jag fortsätta umgås. Han blir sotis om jag inte hela tiden ger han uppmärksamhet och han brukar också hitta på nå bus då. Men ni får ha de så bra så ska jag återgå till min vardag!

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0