avreagera?

De har nu gått två dygn och jag har inte kommit någonstans med plugget. Sen kom jag på den brillianta ideén att ladda ner filmen istället för att läsa texten om och om igen utan att förstå något men sen är ju det här internetet så förbaskat jävla segt ibland. För en timme sen stog de att de va 10 min kvar så jag satte mig i telefon så länge för att tiden skulle gå snabbare sen när jag kommer tillbaka står de 4 h sen lägger jag mig och vilar i ca en timme och när jag vaknar står de 10 h. Seriöst!!! Nu står de 5h. Jag har varit på så dåligt humör dessa dagar och inte alls mått bra. Vill bara ställa mig någonstans och avreagera på något. De bubblar massa känslor i mig just nu och jag blir bara arg på mig själv. Hatar den här människan så mycket! Va nyligen ute med Coco då hittade han pengar, duktig hund eller hur :) haha ska unna han någonting för dom pengarna för de va ändå han som hittade dom.. Hoppas iaf att ni har de bra och tar hand om varandra så ni slipper känna er ensam :) Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0